Change language:
do kasy suma: 0,00 zł

Zimowa czapka dziecięca Fjallraven Kids 1960 Logo Hat

Fjallraven Kids 1960 Logo Hat - dzianinowa czapka dla dzieci z poliestru pochodzącego z recyklingu. Uszyta z miękkiego i wygodnego do zabawy na dworze materiału, sprawdzi się w deszczu i słońcu, łatwa do prania. Podwójnie szyta z wywiniętym brzegiem, z haftowanym emblematem Fjällräven na przodzie.

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: sprawdź dla poszczegolnych warinatów
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 145,00 zł 145.00
ilość + -szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Zimowa czapka dziecięca z logo Fjallraven Kids 1960 Logo Hat 

 

 

 

Fjallraven Kids 1960 Logo Hat - dzianinowa czapka dla dzieci z poliestru pochodzącego z recyklingu. Uszyta z miękkiego i wygodnego do zabawy na dworze materiału, sprawdzi się w deszczu i słońcu, łatwa do prania. Podwójnie szyta z wywiniętym brzegiem, z haftowanym emblematem Fjällräven na przodzie.

  • dzianinowa czapka z poliestru z recyklingu w rozmiarze dziecięcym,
  • dwuwarstwowy splot dający jeszcze więcej ciepła i doskonale utrzymujący kształt,
  • haftowane logo Fjällräven z przodu nawiązujące stylistyką do logo z plecaków Kanken,
  • wywijany dół.

Specyfikacja produktu:

  • Symbol produktu: F78144
  • Płeć: unisex.
  • Materiał: 100% poliester.
  • Waga: 78g.
  • Produkowane rozmiary: jeden rozmiar uniwersalny,
  • Produkowane warianty kolorystyczne:
    • 166 - Acorn
    • 334 - True Red,
    • 550 - Black,
    • 538 - Alpine Blue,
    • 638 - Storm,
    • 677 - Caper Green.
  • Typ: czapka dziecięca.

 

- poliester z recyklingu

 

 

 

Troszkę historii...

Kånken wszedł na rynek w 1978r. aby oszczędzić dziecięce plecy. Problemy z plecami szczególnie u dzieci zaczęły się pojawiać w coraz młodszych grupach wiekowych, w tym czasie torby na ramię stały się bardzo popularne. Kånken ma wiele prostych, cennych funkcji. Plecak wkrótce stał się częstym widokiem na zielonych szkołach w całej Szwecji. Idea używania plecaka wkrótce się rozprzestrzeniła, tak jak Kånken. Dziś jest tak samo popularny i świetnym wyborem do szkoły, na dwór albo na rower do pracy.

Kånken – rewolucyjne odkrycie

W końcu lat siedemdziesiątych statystyki prowadzone w szwedzkim społeczeństwie wskazały, że 80 % procent badanych cierpi na problemy z kręgosłupem i różne bóle pleców. Zauważono, że także dzieci i młodzież coraz częściej cierpią na schorzenia kręgosłupa. Lekarze i nauczyciele wskazywali, że jedną z przyczyn (poza brakiem odpowiedniego ruchu) jest także moda na noszenie toreb naramiennych. Założyciel Fjällräven Åke Nordin wsłuchując się w głosy tej dyskusji, stworzył we współpracy ze szwedzkim Związkiem Skautów rewolucyjny i funkcjonalny plecak Kanken z przestronnym wnętrzem za przystępną cenę. Plecak Kånken, który pojawił się na rynku w sierpniu 1978 roku, do dzisiaj posiada rzesze sympatyków w całej Europie.

Pozytywne skutki

Kampania reklamowa skupiona była przede wszystkim na rodzicach i uczniach szkół podstawowych. Jedną z podstawowych zalet plecaka jest to, że obie ręce zostają wolne. Dzięki temu Kanken był też praktyczny dla starszych ludzi, którzy wspierają się o kulach, o lasce lub trzymają się balustrad, poręczy. Pytaniem było, czy ta idea ma szansę zadomowić się wśród młodzieży. Władze szkolne starały się wspierać akcję, chwaląc zalety plecaków. Udało się im to w pełni. Odkąd coraz większa liczba uczniów zaczęła nosić plecaki, rozkładając ciężar na obydwa ramiona, problemy z kręgosłupem zniknęły. Poza tym używanie plecaka wpływało pozytywnie na postawę ciała.

Potępiany i kochany

Nowy plecak wywoływał wiele emocji. Niektórzy postrzegali Kanken jako symbol liberalnych politycznych poglądów, a plecak określano mianem komunistycznego garbu. Ake Nordin nie przejmował się tym, tylko skupił się na produkcji. Szacował, że w pierwszym roku sprzeda 200 egzemplarzy. Sprzedał 400 sztuk. W następnym roku liczba wyniosła 30 000 i tak rozpoczęła się legenda plecaka Kanken.

Jubileusz 40-lecia Kanken

Minęło ponad 40 lat, odkąd pierwszy plecak Kanken pojawił się w sklepach. Idea noszenia plecaka przyjęła się w pełni i została zaakceptowana przez społeczeństwo, także model Kanken. Każdego roku sprzedaje się ponad 2 000 000 sztuk tego plecaka. Kanken przez ten czas prawie w ogóle się nie zmienił. Do oferty dołączyły kolejne kolory i nieliczne nowe odmiany plecaka, w tym Kanken Laptop. Jednym z niezaprzeczalnych faworytów jest Mini Kanken, który mając 29 cm wysokości nadaje się świetnie dla najmłodszych w rodzinie. Na dobre przyzwyczajenia nigdy nie jest za wcześnie.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Kanken.pl | ul. Przestrzenna 11, 70-800 Szczecin | NIP PL 851-113-03-34 | REGON 320502194 | e-mail: sklep@kanken.pl

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium