Torba Fjallraven Greenland Shoulder Bag
Torba na ramię wykonana z wytrzymałego materiału G-1000 i zaopatrzona w wyściełaną kieszeń na laptopa lub tablet o przekątnej ekranu 15”.
Opis
Torba turystyczna Greenland Shoulder Bag
Kolekcja Fjällräven wiosna/lato 2018 to dowód na to, że marka Fjallraven nie przestaje sięgać do swoich korzeni. Dla uczczenia pięćdziesiątej rocznicy powstania legendarnej kurtki Greenland Jacket, firma przedstawia nową odsłonę całej kolekcji Greenland.
Solidna torba na ramię, w której zmieścisz wszystkie codzienne niezbędniki – w sam raz do szkoły i na codzienne miejskie przygody. Wzornictwo inspirowane klasycznymi modelami Greenland – wytrzymały materiał G-1000 i liczne praktyczne rozwiązania. Pas stabilizujący utrzymuje torbę w odpowiednim położeniu, kiedy jedziesz na rowerze. Torba posiada również małą kieszeń na cenne przedmioty umieszczoną w panelu tylnym.
- wytrzymały i wodoodporny materiał G-1000 HeavyDuty Eco S,
- 65% poliester z recyklingu, 35% bawełna organiczna,
- obszerna komora główna z kieszeniami wewnętrznymi,
- wyściełana przegroda na laptopa (o przekątnej ekranu do 15”),
- dodatkowa przegroda z zamkiem i kieszonkami,
- regulowany pas ramienny z wyjmowanym wypełnieniem,
- stabilizujący pas, który utrzymuje torbę w optymalnym położeniu,
- zapinana na zamek bezpieczna kieszeń umieszczona w panelu tylnym,
- klapę można zapiąć metalowym haczykiem,
- materiał impregnowany woskiem Greenland Wax,
- pojemność: 12 litrów,
Specyfikacja produktu:
- Płeć: unisex,
- Rodzina produktowa: Greenland Family.
- Wymiary plecaka:
- wysokość: 28 cm,
- szerokość: 39 cm,
- głębokość: 17 cm,
- pojemność: 12 L,
- Rodzaj materiału: G-1000,
- Materiał zewnętrzny:
- G-1000® Heavy Duty Eco: 65% poliester, 35% bawełna.
- Dedykowana aktywność: turystyka, outdoor,
- Waga produktu: 800g
- Oferowana kolorystyka:
- 042 - Dusk,
- 550 - Black,
- 662 - Deep Forest,
Materiał:
- produkt zawiera bawełnę organiczną,
- poliester z recyklingu,
- impregnacja bez szkodliwych substancji PFC,
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.