Fjallraven Plecak Kajka 65 W
Zaawansowany plecak trekkingowy, niezwykle wygodny w użytkowaniu dzięki zastosowanym funkcjonalnym rozwiązaniom. System nośny z regulacją Perfect Fit i komora główna typu Wet/Dry. System nośny, zaprojektowany z myślą o kobiecej budowie ciała, posiada ergonomicznie wyprofilowane pasy ramienne i skutecznie rozkłada nawet najcięższe obciążenia.
pojemność: 65 litrów
Opis
Plecak trekkingowy Kajka 65 W
Wytrzymały, wygodny i wprost naszpikowany funkcjonalnymi rozwiązaniami - mimo swojego stosunkowo skromnego wyglądu, Kajka to zaawansowany plecak trekkingowy w duchu klasycznych produktów Fjällräven. Teraz, w ulepszonej wersji o dopracowanej funkcjonalności i z innowacyjnym, jedynym w swoim rodzaju, drewnianym stelażem. Jego produkcja, w porównaniu do wcześniejszych wersji, w znacznie mniejszy sposób oddziałuje na środowisko naturalne, nie obniżając przy tym wytrzymałości i funkcjonalności stelaża. System nośny, zaprojektowany z myślą o kobiecej budowie ciała, posiada ergonomicznie wyprofilowane pasy ramienne i skutecznie rozkłada nawet najcięższe obciążenia. Łatwy w obsłudze system regulacji Perfect Fit Adjustment pozwala na szybkie dopasowanie plecaka do długości pleców i szerokości ramion użytkowniczki. Pas biodrowy został wyprofilowany specjalnie pod kątem kobiecej sylwetki, gwarantując wysoki komfort użytkowania podczas długich trekkingów. Komora główna, ładowana od góry, wyposażona jest w zamek śnieżny; posiada również dwa osobne wejścia - duże, z przodu i mniejsze, od dołu - ułatwiające manipulowanie zawartością plecaka. Komorę główną można podzielić na część górną i magazyn dolną. Część dolna posiada podkomory Wet/Dry, umożliwiające odseparowanie wilgotnych i brudnych rzeczy od reszty ekwipunku. W górnej klapie, po bokach oraz w pasie biodrowym znajdują się praktyczne kieszenie zapinane na zamek. Klapę można odpiąć i nosić jako saszetkę piersiową lub biodrową, gdy zależy Ci, by trzymać najważniejsze rzeczy przy sobie. Dwa paski kompresyjne po obu stronach mocowane są na niewielkich słupkach. Troki na pokrywie i u dołu plecaka. Model posiada również gwizdek na pasku piersiowym i pokrowiec przeciwdeszczowy z elementami odblaskowymi. Kajka otrzymała liczne pochwały zarówno od indywidualnych użytkowników, jak i prasy branżowej. Model został między innymi wyróżniony przez szwedzki magazyn outdoorowy Utemagasinet nagrodą Produktu Roku 2009 oraz wygrał test dużych plecaków trekkingowych, przeprowadzony w 2011 roku przez fiński magazyn Retkis.
- Wytrzymały, komfortowy plecak trekkingowy stworzony z myślą przenoszeniu ciężkiego sprzętu.
- Unikalny stelaż wykonany z drewna brzozowego posiadającego certyfikat FSC.
- Wspomagający pas biodrowy oraz ergonomiczne szelki ułatwiające udźwig plecaka, zaprojektowane pod kątem kobiet.
- Możliwość dopasowania wysokości, szerokości względem użytkownika,
Specyfikacja produktu:
- Symbol produktu: F27092,
- Płeć: kobieta.
- Wymiary:
- wysokość: 80cm,
- szerokość: 37cm,
- głębokość: 29cm,
- Waga: 3300g,
- Pojemność: 75L,
- Czyszczenie: czyść miękką szczotką i ciepłą wodą,
- Pokrowiec przeciwdeszczowy: tak,
- Stelaż: drewniany, profilowane drewno brzozowe,
- System: Perfect Fit.
- Rodzaj materiału: Vinylon F, poliester,
- Materiał zewnętrzny:
- Vinylon F: 100% vinylal,
- 600 D: 100% poliester,
- Aktywność: trekking
- Oferowana kolorystyka:
- 031 Graphite,
- 525 UN Blue,
- 550 Black,
- 660 Forest Green,
Materiał:
Vinylon F - tkaniny, z których wykonane są plecaki, wymagają zazwyczaj powłoki ochronnej w postaci poliuretanu (PU) lub silikonu, która sprawia, że stają się one wodoodporne. Włókna vinylonowe zachowują się w tym względzie jak tkaniny naturalne i puchną w kontakcie z wilgocią. W ten sposób tkanina staje się również bardziej zwarta i jest w stanie znieść więcej wilgoci bez potrzeby nakładania powłoki. Cecha ta, w połączeniu z wyjątkową wytrzymałością Vinylonu F, jest jednym z powodów, dla których materiał ten jest wykorzystywany w plecakach Kånken już od końca lat 1970.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.